Jestem praktykiem w dziedzinie mediów społecznościowych i korzystania z narzędzi komunikacji on-line w celu budowania wizerunku. Ponadto Posiadam doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych, szczególnie w obszarze opieki zdrowotnej. Moje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół kampanii społecznych i zmiany postaw ich odbiorców.

W ostatnim czasie zajmowałam się także internacjonalizacją na uczelni, w tym współpracą międzynarodową, projektami edukacyjnymi, mobilnością kadry i studentów. Interesuję się różnicami kulturowymi i poszukiwaniem korzyści z różnorodności kulturowej w miejscu pracy.

Pasja w życiu i radość z tego co się robi oraz otaczanie się wspaniałymi, pozytywnymi ludźmi to jeden z kluczy do szczęśliwego, spełnionego życia. W taki właśnie sposób staram się żyć i realizować zarówno w życiu osobistym oraz zawodowym.

Moją misją jest pomaganie w rozwijaniu projektów biznesowych i społecznych w Internecie, tworzenie skutecznych narzędzi promocji dla organizacji, żeby zwiększać możliwości nie tylko przetrwania, ale i rozwoju i podbijania rynku, szczególnie w tych trudnych czasach związanych z epidemią i zastojem gospodarczym.

Wierzę, że znaczną część działalności można przenieść do Internetu, a dobrze przygotowana strategia działania oraz narzędzia, takie jak strona internetowa i profile w mediach społecznościowych, mogą okazać się nie tylko deską ratunku, ale windą do sukcesu dla wielu.